سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آغاز لیگ دسته یک تیم فوتبال مس کرمان را ضعیف می دیدند و امروز علیه باشگاه شعار می دهند و باید برخی افراد با زبان فوتبالی صحبت کنند نه اینکه با فشار روانی تیم را تخریب کنند و فشار روانی تیم را عقب می اندازد.

احمدنخعی

به گزارش ایرنا احمد نخعی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و ماشین سازی تبریز از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه تماشاگر نماها باید فوتبال کرمان را رها کنند گفت: تماشاگرنمایی که از دقیقه 35 علیه مدیرعامل و باشگاه مس کرمان شعار می دهد موجب می شود که شیرازه تیم از هم بپاشد.
وی تصریح کرد: فوتبال 90 دقیقه است و باید تماشاگران صبر کنند نه اینکه از ابتدای این بازی علیه تیم مس کرمان شعار بدهند و به همین دلیل است که تیم فوتبال مس کرمان در خارج از استان بهتر بازی می کند.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آغاز لیگ دسته یک تیم فوتبال مس کرمان را ضعیف می دیدند و امروز علیه باشگاه شعار می دهند و باید برخی افراد با زبان فوتبالی صحبت کنند نه اینکه با فشار روانی تیم را تخریب کنند و فشار روانی تیم را عقب می اندازد.
وی افزود: شعارهای تماشاگر نماها زانوهای بازیکنان را می لرزاند و مس کرمان در تمرینات به مراتب بهتر از بازی های رسمی گل می زند.
نخعی عنوان کرد: لیستی که در ابتدای فصل کادر فنی به باشگاه مس کرمان داد، این باشگاه با تمام قدرت بازیکنان مورد نیاز را برای موفقیت تیم در اختیار گرفته است.
وی با بیان اینکه تماشاگرانی که در آغاز بازی بازیکن حریف را زیر سوال می برند آبروی شهری را می برند گفت: نیمه دوم چهره برنده را نداشتیم و پس از شعارها علیه باشگاه مس کرمان با کمک خدا پیروز این میدان شدیم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه رضا حیدری از ناحیه زانو مصدوم است و با درد این بازی را ادامه داد افزود: چندین موقعیت مسلم گلزنی را در نیمه نخست این دیدار از دست دادیم و در دقایقی از بازی شانس با تیم ما بود که گل نخوردیم.
وی اظهار کرد: از سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در آلمان بازی کرده بعید است بگوید تیم بزرگ مس کرمان دنبال جادوگری است.
نخعی گفت: پس از گلی که روی یک ارسال در مسجد سلیمان خوردیم روی ضربه ها و ارسال هوایی کار کردیم و باز هم روی ارسال های هوایی کار می کنیم.
مس کرمان امروز (سه شنبه) در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال با تک گل محمدعلی اکبرخواه مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید.
هم اکنون پس از بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) مس کرمان با 21 امتیاز در جایگاه هفتم و ماشین سازی تبریز با 13 امتیاز سیزدهم است.
هفته آینده در هفته چهاردهم جام آزادگان سه شنبه 30 آبان مس کرمان در تهران با بادران بازی خواهد کرد و ماشین سازی در تبریز به مصاف نساجی می رود.
مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز امروز مقابل بادران تهران در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان با نتیجه سه بر 2 شکست خورد و گل گهر سیرجان مقابل ملوان بندر انزلی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

سایر خبرها

موافقت شورای ترافیک استان کرمان با احداث تقاطع غیرهمسطح به شکل روگذر در سه راهی شرف آباد در بزرگراه امام رضا شهر کرمان

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

صعود به قله کوه شاه بافت از قلل مرتفع ایران

نوشتن دیدگاه

جدیدترین عناوین

یادداشت

entekhabat111.jpg
اسفند 13, 1402
سقوط مشارکت ملی در انتخابات

ثبت پایین ترین مشارکت در انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی/ بجای 41 درصد مشارکت، بگویید 59 درصد عدم مشارکت!

پایین ترین مشارکت در تاریخ انتخابات های ایران رقم خورد!
یادداشت سردبیر نویسنده: میثم انصاری راد
یادداشت سردبیر/انتخابات مجلس با همه مشکلات و مشخصه های خود از تایید صلاحیت ها و عدم تاییدهای سئوال برانگیز برگزار شد اما در این بین مشارکت پایین 41 درصدی و کم شدن یک درصدی مشارکت… ادامه

خبرهای ویژه

mes-raf12.jpg
مهر 02, 1402
به همت شرکت مس

استادیوم اختصاصی مس رفسنجان در آستانه بهره برداری در این ماه قرار گرفت

استادیوم 10 هزارنفری مس رفسنجان به بهره برداری می رسد
خبرهای ویژه نویسنده: میثم انصاری راد
مجموعه ورزشی شهدای مس رفسنجان قرار است که در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به طور رسمی آغاز به کار کند. به گزارش ایسنا، مجموعه ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان با ظرفیت ۱۰ هزار نفر که شامل سالن بدنسازی،… ادامه خبر

پیشخوان روزنامه ها



vtem news box

سقوط نرخ ارز و سکه در بازار ایران 

بازار ارز و طلا کاهش قیمت خوبی را تجربه کرده و هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی به 64.800 تومان رسیده است. هر گرم طلای 18 عیار تا ساعت 13 ظهر دوشنبه بی…
vtem news box

واحد تولید آهن اسفنجی مجتمع فولاد بافت کرمان در آستانه افتتاح قرار گرفت 

واحد تولید آهن اسفنجی شماره 2 مجتمع فولاد بافت با راهبری ایمیدرو، در فهرست طرح های آماده بخش معدن و صنایع معدنی افتتاح قرار گرفت. ظرفیت واحد شماره 2…
vtem news box

ثبت پایین ترین مشارکت در انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی/ بجای 41 درصد مشارکت، بگویید 59 درصد عدم مشارکت! 

یادداشت سردبیر/انتخابات مجلس با همه مشکلات و مشخصه های خود از تایید صلاحیت ها و عدم تاییدهای سئوال برانگیز برگزار شد اما در این بین مشارکت پایین 41 در…
vtem news box

آمار نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه به تفکیک کاندیداها/جدول 

 آمار نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه به تفکیک کاندیداها در قالب یک جدول منتشر شد. بر اساس نتایج یاسر سلیمانی با 24911 رای منتخب…